alguses enda samsa i900 ei langetanud pulki, vaatasin erinevaid death grip-videoid, hoidsin mobiili kahe käega võimaliku antennikoha lähedalt ja ootasin vähemalt pool minutit ning sain isegi pulga alla ja vastavalt muutsin tulemuse küsitluses
kunagine Nokia töötaja Tommi Ahonen pakub oma iPhone 4 leviprobleemide kommentaaris, et:
1. oma osa on ka USA iPhone ainumüügiõigusega AT&T võrkudes, kus peaks katkema 5% kõnesid
2. kritiseerib ka Stiivi 0,55% levikaebuste väljatoomist, leviprobleemidega pöördutakse ikkagi operaatori, mitte mobiilitootja poole! järelikult peab probleem olema tõsine, et ka tootja poole pöördutaks!
kas tõesti Eestis on paremad GSM/3G-võrgud, kui USA AT&T? AT&T 5% katkemine pole midagi erilist, kuna Tehnilise Järelevalve Ameti 2008 juuli testides:
"Kõnede õnnestumise protsent, mille puhul valitud kõne õnnestus edukalt lõpetada, ilma, et oleks olnud teade „võrk hõivatud“, „teeninduspiirkonnast väljas“ või kõne muul viisil katkenud, oli Tele2 võrgus 91,4%, EMT võrgus 92,4% ja Elisa võrgus 94,7%."
probleeme levi, ühendamise ja kõnede katkemisega oli 2008 testides vastavalt:
TELE2: 8,6% kõnedest
EMT: 7,6% kõnedest
Elisa: 5,3% kõnedest
seega ei tohiks olla AT&T ja Eesti võrkudel märkimisväärset vahet ning probleem on iPhone.4s, mitte selle küljes olijas
vaatasin üle ka eesti operaatorite rikketeadete arvu kliendi kohta 2009:
TELE2: ~0,0002=0,02% (tabelis on osad, %-deks tuleb veel 100ga korrutada)
EMT: ~0,0002=0,02%
Elisa: ~0,03=3%
kas tõesti elisas on kliendi kohta teistega võrreldes 150-200 korda rohkem rikketeateid??? see võib kõige paremini selgitada elisa languse, rääkimata üle mõistuse teeninduskvaliteedist (puudumisest)
lõpetuseks, kes soovib süveneda nutide "suurde pilti", peaks kindlasti lugema Tomi Ahonen'i blogi: Communities dominate brands, aga olge valmis pikki tekste lugema.
sama Tomi Ahonen pakub, et USAs on ühed maailma halvimad mobiilivõrgud
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar