peale müügiletulekut 24.juunil selgus, et iPhone 4 kippus vasakusse kätte võttes pulki langetama (5st nullini) ja kõnesid katkestama. kui Stiiv süüdistas 16.07.10 iPhone 4 kõrval ka teiste tootjate nutisid levi langemises kätte võttes, tegin nädalase küsitluse, kuidas blogikülastajate mobiilide levipulgad muutuvad, kui mobiile pikemalt käes hoida. jätsin seejuures kasutajate enda hinnata, kuidas ja kaua hoida ning enamusel levipulgad ei muutunud:
alguses enda samsa i900 ei langetanud pulki, vaatasin erinevaid death grip-videoid, hoidsin mobiili kahe käega võimaliku antennikoha lähedalt ja ootasin vähemalt pool minutit ning sain isegi pulga alla ja vastavalt muutsin tulemuse küsitluses
kunagine Nokia töötaja Tommi Ahonen pakub oma iPhone 4 leviprobleemide kommentaaris, et:
1. oma osa on ka USA iPhone ainumüügiõigusega AT&T võrkudes, kus peaks katkema 5% kõnesid
2. kritiseerib ka Stiivi 0,55% levikaebuste väljatoomist, leviprobleemidega pöördutakse ikkagi operaatori, mitte mobiilitootja poole! järelikult peab probleem olema tõsine, et ka tootja poole pöördutaks!
kas tõesti Eestis on paremad GSM/3G-võrgud, kui USA AT&T? AT&T 5% katkemine pole midagi erilist, kuna Tehnilise Järelevalve Ameti 2008 juuli testides:
"Kõnede õnnestumise protsent, mille puhul valitud kõne õnnestus edukalt lõpetada, ilma, et oleks olnud teade „võrk hõivatud“, „teeninduspiirkonnast väljas“ või kõne muul viisil katkenud, oli Tele2 võrgus 91,4%, EMT võrgus 92,4% ja Elisa võrgus 94,7%."
probleeme levi, ühendamise ja kõnede katkemisega oli 2008 testides vastavalt:
TELE2: 8,6% kõnedest
EMT: 7,6% kõnedest
Elisa: 5,3% kõnedest
seega ei tohiks olla AT&T ja Eesti võrkudel märkimisväärset vahet ning probleem on iPhone.4s, mitte selle küljes olijas
vaatasin üle ka eesti operaatorite rikketeadete arvu kliendi kohta 2009:
TELE2: ~0,0002=0,02% (tabelis on osad, %-deks tuleb veel 100ga korrutada)
EMT: ~0,0002=0,02%
Elisa: ~0,03=3%
kas tõesti elisas on kliendi kohta teistega võrreldes 150-200 korda rohkem rikketeateid??? see võib kõige paremini selgitada elisa languse, rääkimata üle mõistuse teeninduskvaliteedist (puudumisest)
lõpetuseks, kes soovib süveneda nutide "suurde pilti", peaks kindlasti lugema Tomi Ahonen'i blogi: Communities dominate brands, aga olge valmis pikki tekste lugema.
sama Tomi Ahonen pakub, et USAs on ühed maailma halvimad mobiilivõrgud
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar