
ennustused ajaliselt:
2015 kaovad e-kirjad ja reklaamid (trükitud) pressist
2020 kaob massturundus (=suured reklaamikampaaniad, edaspidi personaalsed reklaamid?) ja laua-arvutid viiakse kogumispunkti (kas ka läpparid?)
2030 lõpetavad paberlehed ilmumise ja ei kirjutata Matti Nykänenist (või kuidas sa tõlgiks: Matti Nykänen katoaa lööpeistä) (kui ta siis on veel 70-sena elus)
telefonide osas pakuti pisut logisevalt ilmselt seoses mobiilireklaamidega: "Aastal 2014 on mehe sõnul puutetundlik ekraan juba vähemalt iga teise inimese taskus ning lisaks sellele on neil tänu nutitelefonile ligipääs ka 3G-ühendusele ja GPSile"
võtaks kokku - ei midagi uut, klassikaliselt ülehinnates lühikest (e-kirjad kaovad 5 aastaga?) ja alahinnates pikka perioodi - kindlasti tuleb 10-20-aastaga mingi uus nüanss, mis lööb praegused kaardid segi
Forte jagas 24.augustil veel ühed IT-teemalised ennustused: Metsikud ennustused tarbetehnikast 2030. aastani
nädalasel temaatilistel küsitlustel
e-kirjade ja lauaarvutite kadumiste suhtes arvati "kõik või mitte midagi", ei olnud "kuldset keskteed".
paljudel või vähemalt lähituttavatel on/oli rates konto, aga blogikultuur-säutsumine pole veel täies õies. uue ärimudeli odavama SMS'i tuletasin Tomi Ahoneni blogist, näiteks USAs saadetakse blackberrydega kalliste SMS'ide asemel e-posti, aga konkurentsi tugevnedes võivad operaatorid tahta ka selle eest raha kätte saada ja pakuvad näiteks 25-50-100-krooniseid SMS'ide kuupakette
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar