esmaspäev, 25. aprill 2011

EMT uus strateegia - tuleb varjata häid pakkumisi?

Elisa ja TELE2 mobiilneti allahindlused jõudsid märtsis välireklaami, EMT 01.03.11 alustatud 6 kuud mobiilnett 50% hinnaga (18-kuulise liitumisega S alguses 3€/kuus) hakkas silma alles eelmisel laupäeval, 23.04.11, kui nägin telekast 1euro/kuus mobiilneti-reklaami ning hakkasin selle tingimusi otsima; seejuures polnud webis 1-eurose pakkumise tingimusi, mis ei ilmunud ka tänaseks välja

kuna EMTs pole reklaamiosakonda, täheldaks lepatriinuemale, kui spetspakkumised võib jätta välja toomata, siis avaliku ruumi kampaaniate tingimused peaks kajastama ka kodukal.
kui tegu oli ootamatusega, võib-olla keegi vajab uusi väljakutseid

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar