esmaspäev, 29. august 2011

EMT kõnekaartide hinnasõda

täna tõi EMT turule 12(14)-kuulise kehtivusega kõnekaardi, kuna augustis tulistas EMT kõnekaarditurul "kõigist kolmest torust" (Simpel, Diil ja POP), teeks kokkuvõtte:
1. 1-14.augustil oli Ida-Virumaal Simpel'i kampaania LENNUK, milles jagati igale uuele registreerijale kõnekaart 2,95e kõneajaga
2. 24.augustil andis Diil Kaitseliidule 6000 kõnekaarti igaühes 30 minutit kõneaega
3. 29.augustil tehti POP-kõnekaartidele pakett POP 360, millega 36 euro eest saab 12 kuuks ühes kuus 3e eest piiramatult kõneaega sõbranumbrile, 30 minutit kõneaega muudele numbritele, 30 MB internetti ning viis sõnumit (SMS ja MMS)

esialgu pole veel näha teiste reageeringuid, TELE2 alandas varem, 29.juulil kõnekaartide Smart ja Like roamingu mobiilneti hinda kuni augusti lõpuni 1e/MB, üle kolme korra odavam senisest, aga seda pigem koos klientide roamingu mobiilneti hinnalangusega, mida tegid ka EMT ja Elisa

hindaks, et need EMT kampaaniad on pigem teistele järelevõtt (TELE2 tõi 2009 uue koolikaardi välja samuti augustis)
- Elisa kõnekaardi kõnede päevahinnaks on 0,64eurot (algne 10 krooni)
- TELE2 tõi 29.aprillil turule uue kõnekaardi Like, mis näitab, et kuna sihtgrupp on noored, ei usuta erinevalt EMTst ja Elisast* igihaljasse kõnekaardibrändi (kadunud on Q-GSM ja Ultra kõnekaardid)
===
* - Elisa koondas Teleyhe kõnekaardi Zen'i üldise koondamisena

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar